Rabu, 28 Disember 2011

office yang lengang......

Jumaat aku masuk kerja seperti biasa, setelah MC 1 hari............ sunyi bangat office pada hari ini...... hanya yang tinggal admin staff saja......... manakala academic staff dah mula bercuti sehingga ke 13 Januari 2012......... students pun dah tak ader nampaknya........ masing-masing dah balik ke kampung halaman mereka........... aku tinggal sorang ajer kat department/school ini, sebab semua lecturer bercuti termasuklah boss (Dean) aku.............. terlalu sunyi aku rasakan, dah lah office aku kat level 3 dan jauh dari department/school yang lain........ soram omak hoiiiiiii......... apalagi aku onlah radio sekuat hati aku...........buat peneman aku..............

parking lot yang lengang....... selalunya bila aku sampai, dah dipenuhi kereta.............


Tiada ulasan:

Catat Ulasan