Khamis, 14 Jun 2012

Family Day @ Bougainvilla Resort, Port Dickson: Day 2

Hari kedua adalah bebas.......... sendiri-sendiri punya aktiviti....... so sementara menunggu waktu untuk check out, anak-anak apalagi terjun kolam lah dia orang......... akuuuuuuuu tidur kat bilik......... dia orang kat pool ada budak yang dewasa duk menunggu.......en. suami pun ada  kat pool.........duk memerhatikan dia orang.......bagi peluanglah aku relek sekejapppppp....... 
 pagi tu dalam pukul 6.30 pagi, aku ajak anak bujang aku berjogging kat tepi pantai......... gegirl aku masih tidur lagi waktu aku pergi jogging tu............ malam tu tah pukul berapa gegirl aku tidur...... asyik main dengan kawan-kawannya.......... tak sedar aku pukul berapa gegirl aku masuk ke bilik.......
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan