Selasa, 19 Jun 2012

Majlis persandingan anak Pak Teh Mizul @ Desa Kasia Nilai

Hari Jumaat lepas, after office, aku baru menjejakkan kaki ke rumah Pak Teh Mizul (tapi kita orang panggil dia Abang Mizul jugak) dia buat kenduri kahwin anak bujangnya... sulung menantu...... rumahnya taklah jauh mana.... belakang office aku ajer......... pergi tunjukkan muka aku yang lawa ni..... ceh...ceh...ceh... perasaan ajer lebih.... aku pergi pun sebab tak nak ada sedara mara yang mengata nanti, rumah dekat tapi tak nampak pun muka (tu pun masa hari langsung aku lambat sampai sebab kena tunggu anak-anak aku habis kelas tambahan ada jugak yang mengata........ hai rumah dekat pun lambat sampai ker??? sabar ajerlah.....)
masa aku sampai petang tu dia orang tengah menyiapkan goddie bag...... tolonglah apa-apa yang patut...... dan sebelah malamnya diadakan majlis berinai dan raptai untuk pengantin.......
 majlis berinai...........
 persembahan dikir barat oleh anak-anak Desa Kasia, Nilai..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan