Jumaat, 7 Februari 2014

Cuti-Cuti Malaysia 2014: Dinner @ Wakaf Che Yeh

Assalamualaikum,

Dari Pantai Tok Bali kami terus balik ke hotel..... lepas mandi dan solat, keluar balik untuk makan malam...... JJCM kat area Wakaf Che Yeh ajer........ malas nak keluarkan kereta...... takut tak dapat parking nanti........ hanya berjalan kaki kat Pasar Borong Wakaf Che Yeh tu........

Anak dara minta Ais krim pulut so kami semua terus tuju kat kedai tu ajer...... makan yang simple ajer.......
ini aku yang gatal nak merasa, walaupun tau tak boleh makan tapi tekak ni nak juga........ buat ubat........
pulut durian dengan santan......... akhirnya, en. suami yang kena habiskan..........
licin segala makanan yang di order.........
haaaaaa nilah dia aiskrim tapai......... ini bukan aku punya ya!!!!
ini anak dara dengan en. suami punya.......
aku hanya bandung cincau manakala my hero, favouritenya teh ais lah..........
lepas tu kesejukkan........ 
KB memang sejuk...... tido pun tak pasang aircond.......

2 ulasan:

  1. malam2 makan aiskrim tapai..nampak sedap..

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang sedap....... tu yang tak puas tu.....

      Padam