Isnin, 24 Februari 2014

Ke Pejabat Pendaftaran Negara Daerah Sepang


Assalamualaikum,

Dua minggu lepas (kut) aku bawa my gegirl ke JPN Daerah Sepang, untuk buat IC nya..... ambil 1/2 day pada hari Jumaat......... 
dalam pukul 3 petang baru aku gerak ke JPN Sepang....... sempat lelapkan mata dulu........

Tak lama kat JPN Sepang tu, sekejap ajer nombor kami dah dipanggil...... tak panaslah lagi kerusi............

Dalam masa 2 minggu baru siap kata orang JPN...... maknanya minggu ini lah my gegirl dapat IC nya........

2 ulasan:

  1. OKlah kalau berurusan mcm ni...mudah dan pantas..tak ramai orang kot..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kat situ memang orang tak berapa ramai....

      Padam