Jumaat, 7 Februari 2014

Cuti-Cuti Malaysia 2014: Tok Bali

Assalamualaikum,

Masih n3 hari kedua di KB.

Lepas kenduri kahwin kami gerak balik ke KB semula. Jalan jammed dari Besut ke KB. orang dah mula masuk bercuti ke KB...... Ada accident jugak........ 

On the way balik ke KB kita orang singgah kat Tok Bali sekejap....... Ada apa kat Tok Bali????

Kat Tok Bali hanya ada pantainya ajer...... Jalan nak masuk ke Tok Bali, teruk, berlubang-lubang..... kami masuk ikut kat komplek perikanan Tok Bali......
Berhenti sekejap kat Pantai Tok Bali........ 
Rasa-rasanya kami salah masuk simpang...... sepatutnya pergi belah kanan tapi kami gi belah kiri....... sebab kat Pantai kami berhenti ni tak ada apa-apa pun...... orang pun tak ramai.......
ingat boleh mencuba makan makanan yang bercelup tepung yang famous kat Pantai Timur tu...... tak ada pun....... satu gerai pun tak jumpa..........
so duduk lepak-lepak ajerlah kami kat tepi pantai sambil tengok ombak yang menganas dan menikmati tiupan angin yang agak kencang juga.........
belakang kami tu chalet ok....... kami masuk ke pantai melalui chalet tu, kalau ikut papan tandanya hanya orang yang menginap kat chalet tu sajer yang boleh guna jalan tu....... tapi kami main redah ajer..........
sempat tukar baju kat rumah pengantin.......
 ni pun sempat tukar baju juga..........
 ada dicacakkan papan tanda "Dilarang Mandi" tapi masih juga ada yang mandi.........
 Najwa punya kerja....... "I Love My Family"..................

2 ulasan:

  1. tak menarik keadaan pantainya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang tak menarik, lagipun saya salah gi pantai...... dia ada tempat untuk lepa-lepak.....

      Padam