Isnin, 17 Februari 2014

Kebakaran kecil kat Taman kami



Assalamualaikum,

Kejadian petang semalam...... tak lah besar mana terbakarnya......
kawasan paya tu yang terbakar merebak sampai ke tebing jalan tu......
 musim panas dan berangin ni mudahlah api merebak....... aku rasa bulan ni dah 3 kali bomba datang kat area taman kami duk memadamkan api........

8 ulasan:

  1. tu la...tak boleh terbakar sikit kjap je da nk merebak

    BalasPadam
    Balasan
    1. musim berangin ni memang mudah merebak

      Padam
  2. Bahaya tu.. hujan akan mula turun . Insya Allah

    BalasPadam
  3. memang banyak hutan terbakar musim2 panas sekarang..api kecil2 menjadi kawan, bila besar menjadi lawan..dh lama tk guna peribahasa ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Musim2 macam nilah baru peribahasa tu digunakan...... hehehe......

      Padam
  4. kalau campak puntung rokok pun boleh terbakar time musim kering berangin mcm skrg ni

    BalasPadam