Rabu, 11 Ogos 2010

Najwa

Ni saya nak bercerita pasal Najwa yang masih tak kebah dari demamnya. Bila petang aja dia mula demam. Hari Selasa saya bawa Najwa gi klinik, ambil darah. Plateletnya 209. Doktor cakap, plateletnya tak cantik. Kena berjaga2. Doktor tak mention pun yang Najwa kena denggi, cuma doktor suruh berhati2. Doktor ni buat aku susah hati aja........ Balik dari klinik, saya terus belikan 100 plus, buah kiwi dan suruh dia makan. Punyalah susahnya dia nak minum 100 plus tu... buat saya naik angin aja. Kita nak elokkan dia dari sakit dia tak mau pula minum....... Insyaallah, hari ni saya akan buatkan sup ketam untuk nya. Cepatlah sembuh Najwa, jangan buat mama susah hati...............








gambar2 diwaktu sihat.... bukan main berposing lagi

(semoga Najwa cepat sembuh, mama rindu akan gelak tawa Najwa)



Hari ni Najwa tinggal ngan abangnya...... Abangnya yang akan monitor suhunya..... Sekolah depa (SRAIST) cuti hari ni sempena 1 Ramadhan.....

1 ulasan:

  1. silih berganti lak demam.. dugaan ramadhan gak ni. sabar..

    semoga cepat sembuh gak najwa.. =)

    BalasPadam