Rabu, 29 Disember 2010

Adli

Sepanjang cuti sekolah ni Adli joint kelas intensif Bahasa Inggeris & Matematik di pusat Tiusyen MNS Excel. Pusat Tiusyen ni terletak di Kuarters KLIA, agak jauh jugalah dari rumahku, tapi demi masa depan anak2 bertuah ku ni, aku gagahkan jua untuk menghantar dan menjemputnya. Kelasnya bermula dari pukul 6.00 petang hingga ke pukul 10.00 malam. Yang bagusnya bila waktu Maghrib dia orang akan sembahyang berjamaah. Insya Allah, tahun depan (2011) Adli akan joint juga kelas tiusyen ni... dia dah siap cakap kat aku, yang dia nak joint kelas tiusyen ni...... dan aku berharap agar Najwa joint juga kelas tiusyen ni.... Najwa ni payah sikit, sepatutnya hari tu dia joint jugak, tapi dia siap suruh aku tunggu sekali sampai habis kelas...... aku cakap kat dia, kalau nak suruh mama tunggu sampai pukul 10.00 malam, tak payahlah Wa gi kelas tiusyen ni...... Bila ayahnya tanya kenapa Wa tak joint sekali, dia cakap, Wa punya exam ok apa..... Wa boleh buat..... geram betul aku mendengarnya.....





ni anak bertuahku yang tak nak joint kelas tiusyen tu.....





Pengetua Pusat Tiusyen sedang memberi ucapan



penyampaian sijil....


persembahan nasyid dan bercerita dalam bahasa Inggeris








Tiada ulasan:

Catat Ulasan