Selasa, 31 Januari 2012

Tuan Rumah tak sihat........

semalam aku tak kerja...... aku tak sihat........ kena senggugut yang melampau sangat.... badan aku lemah dan tak bermaya..... tapi aku tetap gagahkan diri untuk menghantar anak ke sekolah.... dapat MC..... aku pergi klinik with my gegirl...... my gegirl demam dan sakit dada...... my gegirl kena buat x-ray...... kena rujuk ke hospital Seremban untuk buat x-ray... aku cakap dengan doktor tu, since aku tak sihat ni, (nak berdiri lama-lama pun rasa nak terjatuh ajer)......why not you refer my gegirl ni kat Klinik Kesihatan Salak ajer coz kat sana ada x-ray....... so doktor tu pun rujuk my gegirl ni ke Klinik Kesihatan Salak..... on the way ke kereta, aku boleh jatuh...... yalah badan aku kan lemah, so tak perasan macam mana aku boleh terjatuh.... nasib baik tak ada apa-apa, cuma kaki aku terseliuh...... nasib baik gegirl aku ada..... ada 2 orang perempuan dan seorang budak lelaki tolong bangunkan aku..... nak drive pun tak berani, duduk bersandar dulu kat dalam kereta..... dah ok baru berani nak drive dan aku cakap dengan my gegirl, kita balik dululah, bagi mama berehat.... dah ok baru kita pergi buat x-ray..... dalam pukul 2 baru aku bawa gegirl aku tu ke klinik salak untuk x-ray..... nasib baik dia tak apa-apa..... takut juga kalau dia patah..... oh ya!!! gegirl aku jatuh masa mandi kat Wet World Pedas dan dadanya terantuk ...... terantuk kat apa aku tak tau..... since balik dari wet world tu dia mengadu sakit kat dadanya bila dia terbersin atau batuk.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan