Rabu, 14 Mac 2012

Kompleks Sukan Negara

Lamanya aku tak mengupdate blog aku ni...... nasib baik belum banyak sawangnya lagi........ akibat terlalu busy menyiapkan proposal boss akulah...... ni baru dapat bernafas semula..... baru boleh mengupdate blog...... hehehe.......

Aku ke kompleks sukan negara (panasonic sport complex) Shah Alam pada awal March hari tu, kalau tak silap aku, aku kesana pada 3 March 2012...... aku bukan pergi bersukan mahupun menonton apa-apa acara sukan ya!!!!!! aku kesana kerana menghadiri majlis kenduri kahwin. Bapak pengantin adalah kaum kerabat belah mr. hubby, orang Kuala Sawah lahhhhhhh....... gambar pengantin lupalah pula aku nak snap.........

Lepas tu we all pergi ke Klang pula. Pergi kepasar Jawa Klang...... sajer ajer jalan-jalan kesana..... sebenarnya, dah tiga empat kali kami ke Klang ni hanya untuk mencari Pasar Jawa, barulah hari tu berjumpa dengan Pasar Jawanya......... sebelum ni sesat barat kami kat Bandar Klang tu....... balik-balik jumpa little india ajerrrrrr.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan