Selasa, 7 Ogos 2012

Penaaaaaatnya

Memang aku kepenatan hari ni.... baru ajer habis Graduate@Series of Lectures for Nilai UC Semester 1 Foundation students.....Since yesterday aku terlalu sibuk untuk memastikan series of talk by Mr. Edmund Bon ni berjalan lancar... 
Semalam, aku balik ajer dari kerja terus lepak tak larat nak kedapur. dalam pukul 6 petang baru aku bangun untuk prepare hidangan untuk berbuka..... nasib baiklah Selangor cuti semalam, so en. suami ada kat rumah and dialah yang tolong masak..... hari ini nampaknya aku kena sorang-soranglah kat dapur.........
 inilah Mr. Edmund Bon tu........ dia ini adalah Bar Council Member.....
 students yang mengikuti talk ni bergambar dengan Mr. Edmund Bon..... ramai yang tak hadir......
ada student yang terlentuk jugak tu...........
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan