Isnin, 22 Oktober 2012

Tuan rumah tak sihat - sakit tangan yang amat sangat

Hari Jumaat lepas aku terpaksa ambil cuti sebab dah tak tahan sangat sakitnya tangan kanan aku........ tak boleh nak angkat, seksanya bila nak pakai baju, sikat rambut, nasib baiklah en.suami dan anak-anak menolong......... hari Jumaat tu aku dah datang ke office tapi tak tahan sakit sangat terus jumpa boss minta cuti..... cuti sebab nak berurut.... sebelum tu pada hari Khamis aku dah pergi ke klinik panel. Kena cucuk dan dah makan ubat tahan sakit tapi tak elok jugak....... Mula-mula aku ke Desa Vista kat kakak yang selalu juga aku pergi berurut, tapi sayang dia tak ada pula, ke Kelantan coz anaknya convocation and then aku terus ke Jalan Salak, kat area kedai makan Sunita tu, ke rumah Che Som, memang mengurut orang beranak pun dia tak ada........ oleh kerana dah tak tertahan sakitnya aku terus ke Enstek kat Thai Massage tu (ownernya orang islam ya!!) terus berurut kat situ....... sakitnya ya Allah, rasa aku nak tendang ajer orang yang mengurut tu...... aku suruh dia urut pelahan-lahan dia buat tak tahu ajer...... dia cakap urat dah bersimpul, bengkak-bengkak dik angin.......
 sebelum berurut kena cuci kaki dulu..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan