Rabu, 20 Mac 2013

Nasi Ayam Berempah @ Kg. Jijan

Assalamualaikum,

Ni makan-makan during lunch hour minggu lepas, hari apa aku tak ingatlah pulak....... Lepas ambil sibam-bam aku dari sekolah (officemate aku panggil sigegirl aku ni bam-bam, sebab dia ni sekarang makin tembam dah, lagi berjauhan dengan ayahnya lagi tembam pulak aku nengoknya) terus gi makan nasi ayam berempah kat Kg. Jijan ni, ni pun aku tau kedai ni dari blog Remy (Aku cuma seorang kulikutif). Thank Remy kerana memperkenalkan tempat baru untuk gi lunch kat area Nilai ni....... Sedap masakannya..... My friend pun cakap sedap.....

Kedai Nasi Ayam Berempah ni terletak di belakang kedai pink yang terkenal dengan masakan asam pedasnya tu...... kat kedai ayam berempah ni pun taklah ramai orang seperti kedai pink tu, senang nak dapat tempat duduk.......

 inilah rupanya nasi ayam berempah tu...
 aku gi makan ngan one of the lecturer in our school.......
 my bam-bam yang masih berpakaian sekolah....... ambil dia dari sekolah terus gi bawa makan kat sini....
lai chi kang aku........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan