Selasa, 6 Ogos 2013

Projek Malam Isnin

Assalamualaikum,

Ahad berbuka kat kampung and malam tu on the way balik ke Nilai singgah sekejap kat Bazar Ramadhan Dataran Senawang, Seremban....... saja cuci cuci mata........ kalau ada yang berkenan bolehlah digapai....... cukup ramainya umat manusia kat situ........ bersesak-sesak...... hilang mood nak bershopping....... aku kalau sesak-sesak ni tak reti nak membeli der........ yang dapat hanya jam anak-anak...... omak ngan ayah punya masih tak dapat lagi...... nampaknya esok kena ke Nilai 3 lah nampaknya untuk mencari barangan aku.........

 kat area kasut dan beg ni ajerlah yang lengang..... kat bahagian baju-baju dan tudung cukuplah sesak.........
jam my gegirl....... jam my hero dia tak mau diambil gambar..........

4 ulasan:

  1. Nilai 3 besar tu..jenuh nak jalan..

    BalasPadam
  2. Saya pun sama Zana... kalau bersesak-sesak tu memang tak dalah nampaknya. Walau murah macam mana tak kan saya pergi. Tak reti nak memilih... lemas dan mau pengsan!

    Selamat Hari Raya Zana... maaf kalau ada bahasa saya yang menyinggung perasaan sepanjang saya memberi komen di blog Zana ni.

    BalasPadam