Khamis, 12 September 2013

Cerita Sabtu lagi - Akhir: Surau Al-Ikhlas

Assalamualaikum,

Sambung balik cerita hari Sabtu setelah siaran tergendala sebentar...... hehehe....... banyaklah tergendalanya....... Malam tu kami ada 2 jemputan, aku dengan hero ke Seremban, manakala en. suami dengan Najwa ke Surau Al-Ikhlas...... Aku suruh Najwa snap gambar makanan dia pi duk snap gambar kawan-kawannya...... apa-apan pun layan ajerlah gambar yang dia duk snap tu.......
ada persembahan nasyid juga.... kalau tak silap aku dari Senawang dia orang ni...... dan juga ada penceramah pada malam tu........ nama penceramah tu tak pasti pula aku.........
dengan kawannya........
dengan kawannya juga........ aku suruh dia pakai jubah tak mau...... kawan-kawannya semua duk pakai jubah..........
 pengerusi Surau Al Ikhlas dan tetamu..........
 sedang menunggu cabutan bertuah.........
 antara yang bertuah mendapat hamper.........

2 ulasan: