Isnin, 19 Oktober 2015

Dah Register Dah

Assalamualaikum,

PT3 selesai sudah dan sibuk suruh aku register online Kolej Vokasional.
Dia minat bidang technical, so aku ikut kan ajer.
Kita sebagai parents (aku lah - orang lain aku tak tau lah ya) tak paksa dia ikut pilihan aku, aku biar dia buat pilihan dia sendiri....... tapi monitor lah closely.......

Memohon kolej vokasional kat Langkawi kau, puas aku suruh mohon yang dekat-dekat, tak mau.....
Kalau ada rezeki pergilah, kalau tak dapat terus kan ajer kat SMKDC ......

Agak-agaknya, aku lepas kan dia pergi ke kalau dia berjaya dalam permohonan ini.......
Belum apa-apa omaknya dah fikir yang negative ajer............

6 ulasan:

  1. Kalau dapat, lepaskan je zana... betul kita cuma monitor je... mudah-mudahan pilihan itu adalah yang terbaik untuk dirinya... insyaAllah...

    BalasPadam
  2. hihi kena tabahkan semangat nak lepaskan anak-anak belajar ni zana :)

    BalasPadam
  3. kalau dah minat, tak dapat nak tahan..bagi moral support..jauh tu Langkawi..bolehlah omaknya gi melawat setiap tahun..

    BalasPadam