Khamis, 16 April 2020

Terima Panggilan Dari Hospital Tuanku Jaafar (HTJ)

Assalamualaikum,

Jangan risau ya... bukan pasal Covid 19 ya..... Doakan yang baik-baik sahaja....
Actually pasal appointment ahkak pada 22.04.2020 ni.....
Ahkak memang nak call HTJ, tapi nak call pada 20.4.2020 nanti, nak tanya pasal appointment tu...
Tup..tup.. Dr. HTJ yang call...

Dr: Boleh saya bercakap dengan Pn. ????
Ahkak: Ya, saya bercakap
Dr: Saya buat panggilan dari HTJ, dari SOPD
Ahkak: oh ya.... pasal appointment saya ker?
Dr: Ya, Sini saya nak maklumkan tarikh appointment puan telah di tukar kan pada bulan August 2020, iaitu           pada 19.8.2020..
Ahkak: Oh Ok Dr......

Ini adalah checkup pasal ketumbuhan di payu dara ahkak. Biopsy telah dibuat pada October 2019 dan keputusannya bukan cancer..... Alhamdullillah....
Checkup yang ini adalah untuk membuat mamogram sekali lagi untuk tengok perkembangan ketumbuhan itu.... if tak pembesaran Dr akan discharge dari Cancer...........
Since October tu semuanya ok...... kalau check sendiri memang tak rasa ketumbuhan itu.....

So lega bila dapat panggilan dari HTJ ini.... bercinta nak ke HTJ ini.... Seremban kan Red Zone Covid 19.....

2 ulasan: