Assalamualaikum,
Akhirnya neo keluar dari garage kami. Berpindah milik ke orang baru...
Kazen sebelah ayahnya yang beli...
Sedih pula tengok my hero melepaskan neo nya...
Kereta setiap Jumaat balik Nilai dari Pagoh
Semasa belajar di Poli Pagoh....
Gambar semasa di Pagoh, kat rumah sewanya...
Gambar neo sebelum diambil orang....
Bye bye Neo

Lama sangat Satria ni. Pernah dulu berminat nak beli cuma mak tak bagu sebab pintu depan je ada.
BalasPadamDulu² suka satria GTI..
BalasPadamTapi, tak beli pun..sekarang suka Mitsubishi Lancer..pun takde rasa nak beli..sebab macam takde keperluan..jadi, sekadar minat jelah
Tak berapa ramai si neo ni sebab pintu dia tak cukup.
BalasPadamSA dulu nak lepaskan Wira and ambil Bezza biru Pak Zain dulu..memang sedih jugak siap nangis2..tapi dah dapat Bezza tu hilang rasa sedih...hahahaha...kazen dia yang beli kira ok kak..boleh pandang2 jeling2 lagi
BalasPadamYa bila balik kampung nanti boleh tengok=tengok
PadamTapi kenapa dijual kak? Adli plan beli mobil lain kah?
BalasPadamTerkadang memang begitu, pasti sedih menjual sesuatu yg sudah lama menemani kita. Tiap kali menjual mobil , saya pun sedih juga melepas. Dan selalu berdoa di tangan owner baru, mereka tetap dijaga dan dipelihara baik.
Ya dia beli yang lain.
Padam