Rabu, 16 November 2011

Nilai UC - MOHE Future Leaders Camp 2011 - Day 1

Berakhir sudah event ini. Legaaaaa............ penatnya bukan main lagi...... always back late.....on first day of the event, balik pukul 9.00 malam, 6.30 pagi dah ada kat hotel........ pergi kerja that day, anak-anak masih tidur lagi........kesian kat anak-anak mama kena tinggal berdua aja pada hari Sabtu lepas........ mr. hubby pun kerja pula pada hari tu.......... sebelum pergi kerja aku dah siapkan breakfast dan lunch untuk dia orang........ kudapan untuk minum petang pun aku dah sediakan........ neighbour aku ada bagi dia orang mee hoon goreng pada sebelah petang tu....... terimakasih pada Shidah kerana bagi anak-anak aku minum petang.........

with American Degree Programme students



gambar - gambar kat bawah ni aku with lecturers of School of Humanities and Social Sciences yang duty on last Saturday........



ketibaan para peserta kem dari university seluruh Malaysia........


para peserta sedang beratur untuk registration........



kalau tak silap aku, ni peserta dari University Pahang.......


menu pada hari pertama.......... makan sajaaaa...... breakfast, lunch, tea break and dinner..... tapi gambar masa lunch lupa nak snap, lagi pun boss aku makan semeja dengan kita orang, tu susah nak snap gambar...............



emcee and usher...... our Nilai UC students



persembahan dari students Nilai UC
speech by our new Vice President - Academic, Dr Chia.......
speaker ni dari Kementerian Pengajian Tinggi (tak ingat namanya....)

haaaa, speaker ni yang ditunggu oleh staff-staff Nilai UC........ YAM Mulia Tunku Ali, Tunku Besar Seri Menanti......


Tiada ulasan:

Catat Ulasan