Isnin, 20 Februari 2012

Wet World Shah Alam

Layan ajerlah gambar-gambar ni ya!!! Blurrrr, kamera buat hal lagiiiiiii..............



Harga tiket Wet World ni dah increased.... sekarang rm20 seorang untuk ketinggian yang melebihi 130cm. Najwa ngam-ngam ajer...... 130cm....... so dia punya tiket RM16 ajer..... ada perubahan sikit kat dalam Wet World ni...... ada 2 game baru..... dan ada pondok-pondok untuk family simpan barang dan duduk-duduk kat dalamnya...... kalau kau orang nak tidur pun boleh kat dalam pondok ni.... memang bagus dia orang buat pondok ni, tapi pondok ni kena sewa tau...... kalau yang goldnya sewanya RM50 dan deposit RM50 jugak........ bagi aku cukup mahal sewanya.... dahlah bayaran masuk mahal, lepas tu kalau kau orang nak sewa pelampung yang 2 hole tu, harganya RM20 dan deposit RM20 jugak....... (kalau kat Wet World Pedas, pelampung ni hanya RM10 dan deposit pun RM10......) makanan kat dalam ni pun mahal..... tapi aku dapat seludup makanan ke dalam Wet World tuuuuuuu......... aku ngan mr.hubby bergilir-gilir mandi....... kena tunggu barang-barang..... takut hilang lagi kamera aku....... kamera aku yang dulu orang curi kat Wet World Shah Alam nilah.........

2 ulasan: