Selasa, 23 April 2013

Makan-makan kat our department/school

Assalamualaikum,

Last Friday our school/department ada buat makan-makan. Makan-makan ni untuk our Vice President (Akademik) yang akan meninggalkan Nilai University dan akan menjadi Vice Chancellor pula kat one of the new private university di area Serdang kalau tak silap aku. New University ni milik mantan PM, Tun Dr. M. Jamuan ni style potluck ajer..... masing-masing kena bawa makanan and makanlah beramai-ramai.


berbagai-bagai makanan ada...... ada pizza, pau, kek, sandwich, nasi briani and macam-macam lagi.......

gambar first tu, pengerusi majlis memberi ucapan.
gambar yang second tu, yang berucap tulah our vice president...... dia happy with our school/department..... sebab kami rajin-rajin (huuuhhh.... poyo pulak. kang kena baling pulak dik staff dari school/department yang lain, hehehe)
yang duduk (perempuan) tulah my boss and dengar-dengar beliau akan menggantikan tempat vice president tu dan khabar angin juga mengatakan yang dia akan tarik aku jadi personal assistant dia kat atas tu....... akak tak nak ikutttttttttt.......... akak lebih rela jadi personal assistant kat school ajer......... (yang sebenarnya, penat tau bekerja bawah dia, semuanya nak cepat, lambat kang hangin sampaikan ada lecturer yang duk tanya aku, macam mana akak boleh tahan dengan dia tu, cerewet tau kata si lecturer tu....... biasalah boss perempuan memang cerewet, tak dinafikan) huhhhhh tak sabar nak tunggu dia naik atas......... boleh releks sikit (ya ker boleh rileks, dapat yang lebih teruk dari dia mampus akak)........

 beratur mengambil makanan......
 ini semua akademik staff (lecturer kat department/school kami...... aku sorang ajer admin kat sini)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan