Isnin, 2 Februari 2015

Ke Kompleks Sukan Nilai

Assalamualaikum,

Ini cerita 2 minggu yang lepas kot...... dek dah lama terperap kat folder sampai lupa bila aku duk menghantar dan menjemput orang bujang kat komplek sukan ni.......

Tugas aku pada hari tu hanyalah untuk menghantar dan menjemput dia orang, yakni my hero dengan 2 orang kawannya..... once dia orang dah habis training badminton dia akan call aku untuk jemput dia......... tapi yang geram tu kan, bila aku sampai ajer dia nak sambung lagi satu jam dan terpaksalah aku kena tunggu kat situ. Tak kan nak pulang semula kerumahkan??? membazirkan minyak ajer!!!!!!

So sementara dia sambung satu jam lagi maka my putri pun joint sama......... My hero dan kawan-kawannya ni duk practise untuk pemilihan peringkat sekolah......... tu yang beria-ria dia nak gi main badminton kat KS ni.........
ni adiknya joint sekali dengan dia
bukan main lagi gaya nya
lagi gambar my hero sedang beraksi
dengan adiknya
dua gambar kat atas tu ialah anak-anak cina sedang training badminton siap dengan coach nya sekali
hebat dia orang ni.........
leka pula aku nengok dia orang training......
last sekali, aku pun joint main sama........
setakat 3 pukulan ajer, lepas tu rasa macam nak pitam pula.......

4 ulasan:

  1. Gigih anak2 zana berlatih ye.. moga beroleh kejayaan nanti ..

    BalasPadam
  2. dah lama tak main badminton..kena bagi support pada anak-anak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. akak pun dah lama tak main tu sebab baru 3 pukulan ajer dah rasa nak pitam......

      Padam