Isnin, 31 Oktober 2011

Dinner@ Tasik Idaman, Bangi


Tak sedap lansungggggggg......... Mahalnya bukan main lagi..... Kalau mahal dan sedap aku tak kisah..... ni tah apa-apa rasanya...... harapkan tempatnya aja yang cantik tapi masakannya zeroooooo......... tak taulah macamana neighbour-neighbour aku dan KLIA/LSG staff boleh cakap masakan kat sini sedapppp.......... Kalau KLIA/LSG staff tu, nak buat family gathering, mesti booking kat sini, heran aku.......



Ikan pari bakar berlada, tah apa-apa masaknya......... geram aku, teringat aku pari bakar berlada kat Pengkalan Balak........... to all my sisters, bila nak gi makan ikan bakar kat Pengkalan Balak?????? tuang-tuang ya!!!!!!!!!!!! kena habiskan......... nanti rugi aja kalau tak habis...............
tokey malam tu........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan