Khamis, 10 Mei 2012

Dah tandatangan dah......

Tajuk bukan main lagi...... aku pun sendiri takut nak letak tajuk ni...... takut orang fikir yang bukan-bukan pulak........ simpang malaikat 44.......
 okey..... aku dah sign dah borang kat atas tu (borang open cds akaun ya.......) hari-hari orang HR duk tanya aku dah fill up belum borang ni....... hujung tahun nanti kayalah omak....... (macamlah banyak shares yang company kau bagi kat kau) hehehe......... tapi lepaslah kalau nak beli fixie bike Adli.....
 
Aku sajer ajer lambat-lambat fill up form ni...... sebab aku tak confident...... aku bukan pandai sangat bab-bab share ni.... takut rugi...... harga yang ditawarkan pada staff ialah RM1.50 (tak semua staff yang dapat tau...... ni staff yang lama-lama ajer......kalau tak silap aku company offer dulu dalam tahun 2000.... kita orang cuma kena bayar RM1.00 ajer.....) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan