Khamis, 14 Jun 2012

Family Day @ Bougainvilla Resort, Port Dickson: Day 1 (Sebelah Malam)

 
 
Selepas Maghrib, bersiap-siap pula untuk acara barbeque......... malam tu angin bertiup sangat kencang..... ada seorang kakak tu boleh tanya aku, kau tak takut ker na, angin bertiup sangat kencang ni??? dah ada pengalaman masa kat Terengganu tempohari...... so kuranglah takutnya......... masa mula-mula kena kat Terengganu hari tu takut jugak terutamanya gegirl aku cukup takut dia pada masa tu......... masa kat Terengganu tu hujan turun sekali dengan lebatnya...... tapi kat Port Dickson ni hujan tak turun pulak....... ombak kat Port Dickson malam tu kuat/tinggi jugak lah......ni aku takut bila tengok ombak tu (tadi eksen bila cakap dengan kakak tu tak takut, tapi bila tengok ombak....... seram omak di buatnya.......) 
 jagung sedang dibakar.......... 
 gegirlku bergambar dengan kawan-kawannya......... seronok lalu kat situ dengan angin bertiup kencang...... sampai nak terbang tudung ditiup angin........
 
 sedang mengambil gambar aku dengan menggunakan camera PSPnya..........
 tuan tanah pun nak tempek gambar yang gedik ni, hehehe........  sebenarnya tuan tanah nak bercerita tentang gambar yang diambil ni......... gambar kat atas tu guna kamera aku..... okay ajer...... tak ada sesiapa pun kat belakang aku......... tapi bila aku tengok gambar yang diambil oleh anak bujang aku menggunakan kamera PSPnya... ada pulak yang menumpang bergambar sekali........ aku tak download lagi gambar dari kamera PSP anak aku tu, sebab en. suami aku dah kuncikan PSPnya........ dah bukak sekolahkan, so game dia orang kena kuncilah.........
 ayam......... gambar kambing golek tak snap pulak.........
 hamper yang aku dapat malam tu........... lucky draw..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan