Jumaat, 11 Januari 2013

Masih belum terlambat.......

Assalammualaikum,

Dah terlambat ker???? Masih belum terlambat lagi kan!!!! Kalau terlambat pun apa aku peduli, nak juga letak n3 tentang coountdown 2013 kat blog aku....... blog aku kan!!!  Oklah, aku nak cerita pasal countdown 2013 ni... tak ada planning langsung nak gi tengok bunga api pada malam tahun baru lalu..... tiba-tiba rasa boringlak malam tu langsung ajak en. suami tengok bunga api...... en. suami ajak ke Dataran Nilai ajer, tapi aku cakap bunga api kat Dataran Nilai tak cantik so kita orang gi ke Putrajaya. Kita orang gerak dari rumah dalam pukul 11.00 malam dan bila sampai area Putrajaya dah jammed...... tak boleh masuk ke Dataran Masjid Putrajaya, so pergi cari tempat yang strategik untuk menengok..... kita orang lepak kat kompleks sukan puspanita.... dari situ boleh nampaklah....... so layan ajelah gambar-gambar yang heroku snap...........
 
 
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan