Jumaat, 16 Disember 2011

Berkhemah

malam tadi konon-kononnya anak-anak bertuah aku ni nak tidur dalam khemah....... dia orang pasang khemah kat depan rumah ajer...... siap dah bawa tilam, selimut dan bantal kat dalam khemah tu....... tup, tup dalam pukul 11 malam angkut balik bantal, selimut bawa masuk dalam rumah........ aku tanya dia orang, kenapa tak tidur dalam khemah???? anak dara aku jawab, nak tidur dengan mama......... hahaha......... memang aku dah agak, dia orang akan masuk tidur kat dalam rumah ......... sebab anak dara aku ni kalau tido nak kena kepit dan gosok-gosok belakangnya baru boleh tidur............ abangnya bengang ajer tak dapat tidur kat dalam khemah.........
bersama kawan baiknya........ datang lepak ajer..........

dah baring dah....... ingatkan sampai ke pagiiii.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan