Rabu, 14 Disember 2011

cerita semalam

semalam balik aja aku dari office, anak dara aku tu ajak gi makan mee celup...... lapar katanya...... badan anak dara aku ni pun dah tembam nampaknya......... cuti sekolah ni asyik nak makan ajer....... masa aku balik makan tengahari, dia boleh request suruh aku gorengkan burger....... so aku gorengkanlah juga....... sorang 2 keping lagi ........... belah petangnya dah kelaparan balik........... kuat betul dia orang ni makan masa cuti sekolah........ stok makanan kat dalam peti sejuk cepat aja habis......... hari tu aku ada belikan big apple untuk dia orang makan, aku beli yang 12 ketul tu dan suruh dia orang simpan untuk makan pada keesokkan harinya dan hari-hari berikutnya.......... segala pesanan aku tak diendahkan....... dia orang habiskan kesemua big apple tu dalam 1 hari........ geramnyalah akuuuuu......... aku bukan marah dia orang makan, tapi beringatlah sikit....... benda tu manis kang kok kena kencing manis......... keturunan ada yang mengidap kencing manis.......
abang makan nasi putih, telur dadar and kerabu mangga...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan