Khamis, 12 April 2012

Ce teka kami kemana pada hari Sabtu dan Ahad yang lepas????

Hehehe...... mesti my sisters duk kutuk aku bila dia orang baca blog aku ni..... mesti dia orang kata aku ngada-ngada...... ni anak yang tak boleh berpisah dengan omaknya or omaknya yang tak boleh berpisah dengan anaknya??????

Haaa, kami ke Shah Alam lah pada hari Sabtu dan Ahad lepas.... (untuk pengetahuan semua anak bujang aku ada di Shah Alam masa ni and that why aku ke Shah Alam jugak...... anak bujang aku participating in Karnival Sukan SRAI-JAIS Selangor). We all check in kat Intekma Resort, Section 7 pada petang Sabtu tu....... masa check in tu pun mr. hubby tak ceria, dia cakap tak cukup korumlah nak duduk hotel, rugi ajer kata mr. hubby and nanti Najwa swimming sorang-sorang ajer...... yalah we all kalau pergi mana-mana vacation pun mesti semuanya ada... ni sorang tak ada, tak ada mood masing-masing..... we all hanya lepak di bilik ajer petang tu sementara nak menunggu malam menjelang coz aku nak ke uptown section 24 malam tu......... nak pergi tengok anak bujang aku main petang tu pun tak sempat sebab hujan turun dengan lebatnya.......

Najwa yang dah siap memakai swimming suitnya..... tapi tak boleh turun ke kolam sebab hujan turun dengan lebatnya........ muka boring ajer......
hubby aku yang tak ceria petang tu........

masa check in we all minta hotel room..... tapi disebabkan hotel room penuh so dia orang bagi kita orang duduk apartment satu bilik...... not bad, besar ruangnya dan siap dapur lagi.... tapi tak boleh masak tau....... gambar kat atas tu ialah bilik tidur.......

pintu ke pantry......

pantry........

ruang tamu yang luas........


bilik tidur........

2 ulasan:

  1. i follow

    anyway memang frust lau gi jenjalan,hujan turun...sepoi mood,maha kuasa Allah !

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih kerana follow saya...... Nilai kat mana???

      Padam