Isnin, 30 April 2012

Kami sekeluarga ke sini lagi...... ni kali kedua kami makan malam kat sini.....
kami ker Downtown KLIA, ker Chinese Muslim Cuisine........ owner restaurant ni ialah seorang Melayu Islam ya!!! Dr........ (apa ntah, tak ingat aku namanya.....dan menetap di Sg. Ramal, Kajang....... malam tu ownernya ada dan siap berborak ngan mr.hubby)
Actually mr. hubby ajak makan malam kat Bagan Lalang, tapi aku cakap kat mr. hubby aku teringin sangat nak makan deep fried squid with salted egg, so terpaksalah dia ikut kehendak aku..... hehehe......
nilah rupanya deep fried squid with salted egg.... sedapppp....
yang ni aku lupa namanya.........
yang ni kerapu sweet sour..... aku ngan mr.hubby ajer yang melantak ikan ni..... Adli, sorrylah..... dia tak sentuh pun, dia cakap kalau ikan siakap, abang makanlah...... Najwa hanya ambil sikit ajer sebab dia leka melantak sotong dengan tauhu tu.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan