Jumaat, 20 April 2012

IEP Satay Party

Semalam our IEP (Intensive English Programme) students telah menganjurkan Satay Party dan ianya telah disupervise oleh our Senior English Lecturer, Mr. Vijay. Party ni among IEP students and lecturers from School of Humanities and Social Sciences sahaja.... walaupun aku bukan lecturer, tapi aku dijemput atas kapasiti sebagai personal assistant to the Dean..... mestilah dia orang kena jemput aku, kalau tidak exam docket and result tak dapat nanti (baik punya ayat...... tak ada masa aku nak ugut-ugut dia orang ni der!!!)....

Party ni bertujuan untuk memperkenalkan makanan-makanan Malaysia kepada IEP students ni sebab 100% dia orang ni adalah foreigner..... untuk kali ni kami pilih sataylah.......... last semester kami buatkan Fruit Party untuk dia orang.......

Satay ni kita orang order dari Chef Rafan, lecturer dari School of Hospitality dan dibantu oleh hospitality students dalam part bakar membakar.........

petang semalam hujan agak lebat jugak...... Chef Rafan cakap, hujan lebat ni disebabkan satay tu dibakar/dikipas oleh student cina........ selalu satay dibakar dek Melayu..... hehehe

nilah tukang bakar satay tu.....
dan tukang menyusun nasi himpit.....

bekas untuk cendol...... hujan-hujan minum ais.........

Mr. Vijay........




ada juga persembahan Joget Lambak dari Malay Cultural Society tapi aku tak dapat nak snap gambar coz aku punya kamera pun berjoget lambak (gegarlah......) kalau aku dapat gambar dari our photographer aku akan tempelkan nanti........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan