Khamis, 1 November 2012

Lunch aku hari ni

Hari ni aku lunch kat luar... selalunya kat kantin campus ajer. hari ni ada orang ajak naik kereta barunya..... baru seminggu keluar.... so hari ni kita orang gi makan tengahari kat Jalan Salak...... bukan kat RN Teguh ya..... depan sikit dari RN Teguh, berhadapan dengan Taman Salak Permai....... ala kedai yang ada jual coconut shake tu....... Macam-macam lauk ada, lupa pulak nak snap gambar..
 nilah kereta baru lecturer tu.........
 aku ambil lauk gulai ikan patin and ulam-ulaman beserta sambal belacan... Pn. Yan kita ambil ikan bakar dan sayur-sayuran.......
 inilah owner kereta tu..... terima kasih kerana sudi bagi aku naik kereta baru hang dan sudi menaja makan tengahari aku......terimakasih daun keladi kalau ada masa lagi kita pergi makan kat kedai tu ya...... sedaplah lauk-lauk kat situ dan cicah ikan bakarnya pun sedappppp
sebelum balik ke office aku tapau dulu coconut shake.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan