Rabu, 7 November 2012

Malang tak berbau

tak ada gambar ya!! First, terperanjat yang amat bangat..... terbang semangat aku.... terus demam aku..... nak ambil gambar motor tu pun lupa.... dah sampai office baru teringat kenapalah aku tak ambil gambar motor tu kok keling tu kelentong nanti parah aku...... motornya hanya nombor plat ajer yang patah macam jugak kereta aku, hanya nombor plat ajer yang patah...... Kejadian ni terjadi masa kat round about Inti tu....... kat situ memang selalu berlaku kemalangan..... yang aku pasti masa aku berhenti kat round about tu kat depan aku sebiji habuk kenderaan pun tak ada, tiba-tiba bila aku nak gerak ada pulak mangkuk hayun tu...... geram betul aku........

Ingatkan tak nak bagi tahu en. suami pasal kemalangan ni, tiba-tiba sebentar tadi en. suami talipon aku dan tanya kenapa dengan kereta...... haiiiii ada ajer kawannya yang nampak......... bising en. suami........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan