Rabu, 28 November 2012

Makan, makan and makan

 Assalamualaikum,

Kita stop dulu cerita ceriti tentang cuti-cuti Malaysia ke Langkawi yaaa..... Tuan tanah tengah deman since dari semalam..... disebabkan tuan tanah kena demam so maka dapur tuan tanah tak berasaplah semalam..... maka en. suami bawalah anak-anak dan akulah sekali makan-makan kat luar..... tekak aku nak tomyam, manakala tekak anak-anak nak kan Lasagna so en. suami pun ikutlah kehendak anak-anaknya..... ke Pizza Hutlah kami malam semalam.
 
 Dah lama aku tak ke Pizza Hut Nilai ni, cantik dah dalamnya...... baru renovation agaknya......
 Tuan tanah yang tengah demam.... tengah kesejukkan tu........
 malam semalam soupnya Chicken Cream Soup.....
penoh mulut anak dara aku.......


Inilah Seafood Lasagna yang anak dara aku nak tu....... en. suami cakap, sedap lagi Lasagna kat LSG..... anak dara aku cakap kat ayahnya, yang kat LSG tu untuk first class flight punyalah ayah, dah tentunya sedapppp........
tengah sedap menikmati Lasagna dia orang....... licin sehingga menjilat sudu.......

4 ulasan:

  1. best nyer...mkn pizza tak ajak remy....he3

    BalasPadam
    Balasan
    1. Remy: Lain kali ya!!! Tapi en. suami akak cakap sedap lagi LSG punya.......

      Padam
  2. Cuti sekolah inilah anak-anak puas makan luar. Bila sekolah dah terikat dgn tuisyen dan homework.

    Kakak pun suka lasagna... kalau cheese banyak lagi sedap:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakzakie: memang kegemaran anak-anak. tapi semalam tekak omaknya rasa semuanya tak sedap.....

      Padam