Jumaat, 13 Julai 2012

Akhirnya dapat juga........

Ini cerita mengenai anak bujang aku...... 
Since January hinggalah ke July barulah nampak A kat keputusan peperiksaannya........ Harap, Abang kekalkan A tu hingga ke keputusan peperiksaan yang sebenarnya....... mama sentiasa mendoakan kejayaan anak-anak mama.........Tingkatkan usaha lagi........
Tadi dia balik dari sekolah terus inform aku yang dia dapat hadiah duit dari Guru subjek yang dia dapat A tu...... aku suruh dia framekan duit yang dia dapat tadi dengan duit yang dia dapat minggu lepas..... bukan senang nak dapat duit dari pihak sekolah abanggggg hoiiii...... dia cakap dengan aku, duit yang dia dapat minggu lepas, dia dah beli kereta hotwheel........ anak bujang aku ni memang pengumpul kereta hot wheel..... dah banyak sangat kereta hot wheel ni kat rumah aku..........

1 ulasan: