Jumaat, 20 Julai 2012

Fun Run 2012

Ni cerita dah basi..... baru sekarang ni nak post n3........
Fun Run ini telah diadakan pada 12 Julai hari tu....... ini untuk kali yang keberapa aku tak ingatlah....... tiap-tiap tahun memang ada acara lari ni....... open for staffs, students and staff dari anak-anak syarikat BBN terdiri dari Nilai Spring Golf and Country Resort, Nilai Landscape, Nilai International School, BBN Development Sdn Bhd dan Peladang Kimia...... tahun ni ramai jugak yang joint..... Aku, tau-tau ajerlah, tak ada stamina nak berlari, kalau lari balik ke rumah tu bolehlahhhh........ Memang pun, kita orang yang tak joint ni kalau time Fun Run ni memang cepat ajer nak lari balik ke rumah sebelum gate besar tu ditutup kepada kenderaan keluar masuk coz dia orang nak melepaskan peserta........ tapi untuk tahun ni aku tak dapat untuk berlari balik ke rumah, aku stay kat office sampai ke pukul 7 malam pulak sebab nak menyiapkan worksheet for YES 2012 yang berlansung pada 14 dan 15 Julai.....Tahun ni warna t-shirtnya cukup mengancam.... rugi aku tak registered.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan