Selasa, 3 Julai 2012

Memang dah botak sangaaaaattttttt

Tu diaaaaaa, dah nampak dawainya dah....... hebat aku kan??? boleh lagi memandu dengan keadaan tayar macam tu... terbang lagi duit aku...... baru ajer renew roadtax, ni kena ganti tayar pulak........ huhuhu...... empat biji sekali ganti..... kopak omak bulan ni........ sebulan syaaban ni kena puasalah nampaknya....... 
Korang tau en. suami aku boleh cakap, tayar tu jadi macam gambar kat atas tu sebab menampung berat aku...... tak sopan sungguh en. suami aku...... berat sangat ke wife awak ni????
 ini lagi gambar tayar yang dah tak ada bunga......... tayar lama aku...........
 dah pasang pun dengan tayar baru..........
 tayar baru lagi yang belum dipasang.........

2 ulasan:

  1. heheh memang ini la dugaan pakai kereta.. beli 4 biji tayar boleh dapat bebotol2 minyak wangi kan :)

    BalasPadam