Rabu, 11 Julai 2012

Event Hari Ni: Graduate@ Today Series of Lectures

Ini event yang telah dijalankan pada hari ni...... organised by our school jugak......talk for students...... speaker nya Imam Dr. Muhammad Bashar Arafat dari U.S.A........ talk ini dihadiri oleh semua pelajar NUC yang mengambil subject ENG 112, ENG 113, ENG 114 dan MPW's subjects............
Dalam pukul 7.30 pagi boss aku dah duk talipon aku......ehhhhhh tensionnnn.... masa dia talipon aku tu, aku masih kat rumah lagi.... tengah bersiap....... semua dah beres dah ....... and ready for speaker untuk menyampaikan ceramahnya........ Oh ya, event ni tadi startnya pukul 8.30 pagi, tu sebab dia suspen takut tak berjalan dengan lancar........

p/s: kaki aku bukan main sakit rasanya......asyik turun naik ajer dari pagi tadi........ 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan