Isnin, 3 September 2012

Coconut Shake, Klebang

Ni cerita pada hari raya ketujuh. Kami sekeluarga ke Melaka, kerana sedara en. suami mengahwinkan anak bujangnya...... tak teringat langsung nak snap gambar pengantin... Dari rumah pengantin di Taman Bertam Jaya, kami terus menuju ke Bandar Melaka.... jalan-jalan kat Bandar Melaka.... on the way balik ke Nilai melalui Jalan Masjid Tanah dan Kampung tercinta, Linggi, kami singgah kat Klebang dulu.... duk pekena Coconut Shake........ fuhhhhh lega rasanya kerana dapat menunaikan hajat tekak aku yang teringin sangat nak minum coconut shake ni........ aku paksa en. suami untuk berhenti membeli....sungguh sedapppp.. tak cukup.... aku ajer sampai 2 plastik..... bising anak-anak aku, sebab aku kebas hak dia orang.......
 
 beratur panjang untuk menunggu giliran......... tempat parking senantiasa penuh.......
 kotak aiskrim yang kosong yang dah melebihi paras meja........
marvellous........ tak puas..... nanti nak ajak en. suami ke Klebang lagi........
singgah di pantai Klebang sambil menikmati coconut shake.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan